Więcej miejsca dla biznesu,
łatwy dostęp do akt, dane pod ochroną.
Przeprowadzana w przedsiębiorstwie archiwizacja stanowi obowiązek nałożony prawnie . Zależnie od rangi przechowywanych dokumentów okres przechowywania może wahać się od 5 do 50 lat. Profesjonalna archiwizacja wymaga zastosowania odpowiednich warunki dla przechowywanych oryginalnych materiałów oraz zadbania o najbardziej optymalny sposób przetrzymywania dokumentacji firmowej.
Oferujemy usługę archiwizacji, obejmującą – w zależności od potrzeb i profilu działalności przedsiębiorstwa:
- uporządkowanie i sklasyfikowanie dokumentów według kategorii,
- uporządkowanie dokumentów księgowych, technicznych, materiałów archiwalnych,
- uporządkowanie dokumentów kategorii A i B,
- stworzenie ewidencji papierowej i elektronicznej,
- stworzenie zabezpieczonej, elektronicznej bazy danych.
Ponadto jesteśmy w stanie zaprojektować i wdrożyć nowe, sprawne procedury obiegu dokumentów. Podejmujemy się prac, które mają na celu stworzenie od podstaw archiwów zakładowych oraz przeprowadzek archiwów. Działamy w tym zakresie głównie na terenie Warszawy, ale przyjmujemy także zlecenia spoza Mazowsza.
Archiwizacja w Green Data to:
- ekspresowy, łatwy i intuicyjny dostęp do akt uporządkowanych wg kategorii ewidencyjnych,
- najwyższe standardy bezpieczeństwa danych,
- optymalne warunki przechowywania materiałów (system zarządzania temperaturą i wilgotnością, bezkwasowe teczki i segregatory).
Przechowywanie materiałów w magazynie Green Data
Nasza firma z Warszawy dysponuje ultranowoczesnym zapleczem logistycznym oraz zapewnia usługi doświadczonych archiwistów.
Jak działa Green Data?
Przyjeżdżamy pod wskazany adres, ewidencjonujemy materiały i przewozimy je do naszego nowoczesnego archiwum, gdzie w optymalnych warunkach przechowujemy akta, zapewniając do nich szybki i łatwy dostęp. Materiały przechowywane są w pomieszczeniach z monitoringiem, w których panuje optymalny poziom temperatury i wilgotności. Dzięki naszej archiwizacji firmy zyskują więcej przestrzeni, komfort pracy oraz pełną kontrolę nad korespondencją, umowami, kwestionariuszami i całym systemem dokumentacji biznesowej.